FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z głównymi zapytaniami, które najczęściej Państwa nurtują. W przypadku wątpliwości lub zapytań, które nie znalazły się na liście - prosimy o kontakt z Działem Handlowym:

Firma Lamkur jest polską Marką z polskim kapitałem. Siedziba główna oraz oddział produkcji i Dział Handowy znajdują się na terenie Polski. Jesteśmy samowystarczalnym zakładem produkcyjnym, nie wykorzystujemy półfabrykatów, sporadycznie korzystamy ze współpracy z podwykonawcami – jest to z reguły współpraca o lokalnym zasięgu. Każdy produkt przechodzi kolejne etapy łącznie ze składowaniem na terenie naszego zakładu.
Do państwa dyspozycji jest Dział Handlowy, który kompleksowo zajmuje się klientami stałymi oraz inicjacją spotkań biznesowych nowych Klientów z naszymi menadżerami handlowymi. Aby ułatwić komunikację można się kontaktować w języku angielskim, niemieckim oraz rosyjskim. Podczas spotkań ustalane są indywidualne preferencje oraz ustalenie dogodnych warunków współpracy według wzajemnych oczekiwań. Spotkania inicjowane są najczęściej w siedzibie Klienta, naszej lub podczas targów branżowych, ale wszystko zależy według indywidualnego stylu pracy.
Sprzedaż opiera się na ofercie stałej, która modyfikowana jest cyklicznie. Dwukrotnie w ciągu roku wprowadzane są nowości w okresie wiosennym i jesiennym. Katalog handlowy wydawany jest przynajmniej raz w roku. Kilkakrotnie w ciągu roku prowadzone są akcje promocyjne oraz wyprzedaż stocków. Dodatkowym wsparciem sprzedaży jest promocja Marki za pomocą gadżetów reklamowych.
Każdy produkt podlega certyfikacji CE oraz EAC. Obecność tych oznaczeń na produktach oznacza, że odbyły one wszystkie procedury oceny zgodności i spełniają wymogi wszystkich regulaminów technicznych Unii Europejskiej oraz Euroazjatyckiej Unii Celnej. Dodatkowo każdy produkt jest opatrzony Znakiem Jakości ZETOM, nakładanym przez zewnętrzny organ kontroli jakości.
Zamówienia przyjmowane są najczęściej w formie elektronicznej, a ich przyjęcie do realizacji jest potwierdzane przez Dział Handlowy maksymalnie do 48 h tuż po dokonaniu niezbędnych ustaleń dotyczących warunków płatności, transportu itc. Zostaje wówczas precyzyjnie określony termin załadunku lub dostawy. Maksymalny czas realizacji zamówienia nie przekracza 21 dni roboczych.
Dopasowujemy się do preferencji Klienta, w związku z tym najczęściej transport odbywa się według reguł:
  • EXW
  • FCA
Nasze produkty nie pochodzą z zapasów stockowych. Towar produkowany jest na bieżąco dlatego bezpośrednio przed wysyłką jest poddawany kontroli jakości. W związku z czym wady jakościowe zdarzają się niezwykle rzadko. Jeśli jednak towar okaże się wadliwy musi nastąpić spisanie protokołu reklamacyjnego. Na jego podstawie dokonywana jest wymiana towaru wadliwego na nowy wolny od wad, wymianę na inny towar lub zwrot kosztów w terminie do 14 dni roboczych. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzeń podczas transportu realizowane są za pośrednictwem odpowiedzialnego za szkodę przewoźnika.
Jesteśmy świadomi ekologicznej odpowiedzialności jaka powinniśmy prowadzić jako Przedsiębiorstwo produkcyjne oraz jako część społeczeństwa. Strategia proekologiczna Marki Lamkur obejmuje sam proces produkcji, efektywność energetyczną, zarządzanie zasobami oraz gospodarkę odpadami. Więcej w zakładce O NAS.
Rozpocznij współpracę z nami

ABY OTRZYMAĆ PEŁNĄ OFERTĘ HANDLOWĄ SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM HANDLOWYM

Wyślij zapytanie